Sockerpottor

Idag har jag varit lite piggare. Yey!
Soligt har det varit också. Emellanåt ska man väl säja och rätt vad det var så kom det en hagelskur. Men vi har hunnit mysa en del iaf.
 
Tog Mayan på en k örtur bort till andra sidan, lite dåligt underlag i skogen så det blev mest skritt men på staffansvögen kunde vi trava på. Gud så fin hon var, väldigt lugn och jättetrevlig. Visst gasade hon på ibland men det gick ganska fint att ta tillbaka henne och bitvis så sänkte hon tom huvudet och slappnade av och joggade på så fint. 
Lilla tant
Svettig blev det. 
Hon stod till och med still medans jag grejade med kameran, blicker säjer dock allt om vad hon tyckte om saken
Jag har köpt en ny kamera, äntligen, men jag vet inte riktigt hur den funkar ännu. 
 
Sen tog jag och Ebba en promenad med Stråla och Skorpan.
Ponny var sjukt pigg och sprätte runt en massa. Ha ha, söt. Nej hon är inte borstad.
Stråla var också på bra humör och kunde inte låta bli att busa lite smått när vi tog en trav tillsamans. 
 
Sötnötter
 
Kvinnan från rosvik kom på att det var för långt att åka hit, jo det förstod väl jag det. Nå men då hoppas jag verkligen på den andra tjejen. Håll nu tummarna hårt. 
 
Snart fredag. Woho!
0 kommentarer