Hoppla

Hoppla, nu vart det fart på wow och dom tänker sig skicka en provsadel redan nästa vecka. Då blev jag ju jättestressad, ha ha. Jag blir då aldrig nöjd.
Nej men nästa vecka kommer ju Anna och kollar hur det är med tösen och komer troligen behandla henne också så det är inte riktigt läge då. 
 
Känner mig inte lika tjurig idag men sjukt trött. Känner mig nästan som att jag håller påa tt bli förkyld och det får bara inte ske. Det märks också att man inte är i form alls, gick in till stan på jobbet igår och det brukar aldrig vara nått med jisses så jobbigt det var.
Den här veckan har jag inte heller gått ner nånting men det är inte speciellt konstigt då jag stoppat i mig tårta maxmat och kinamat i mängder. Jag får vara riktigt nöjd med att det stått stilla istället. Nu är det sallad som gäller hela den här veckan.
 
Det blir en cykeltur med Mayan idag också.
 
Jag har öven varit rysligt sur över att jag fick ett par jättefina ridbyxor i födelsedagspresent, inte speciellt billiga var dom så jag tänkte att det skulle vara lite kvalite. Dom gick sönder andra gången jag hade dom på mig. Bra!
Och jag har såklart tappat bort kvittot. Jag VET att jag sparade det men jag hittar det inte, jag blir galen!!
 
 
 
-----------------------------
Å du milde tid vad jag blev nervös nu, först få höra av Anna hur det är med fröken Stråla och sen prova en sadel.
Provsadeln kommer v 18. Hjälp.
Om nu inte Anna anser att hon inte kan ridas eller att hon inte har blivit bättre.
Urk.
2 kommentarer
Tiger

Fan vad surt med restskatt! :((( Argh!

Å det är ditt liv å dina pengar, vad och hur du lägger ut dem på är endast upp till dig själv. No one elses business, det går ju inte ut över nån annan. Hemskt att du ens ska känna att du borde förklara dig? Bah!

En gammal kompis köpte en replika av ett wrestlingbälte från USA för hela sin första lön, efter att ha varit student i 6 år. Respekt!
En annan vän här specialbeställde en custom made Jedi-suite från Amerikatt för sin månadslön. RespektII! Och en tredje vän en specialdesignad Sonic Screvdriver för mååånga pengar. Respekt III!
Å jag vill dra på Cons och Cosplaya. :D
MAO; WE LOVE NERDS! <3

Svar: Tack för peppen. Du är alltid så klok =) och jag håller med dig i allt.
Stjärnstrålar

Lena

Håller tummarna för Stråla! Själv har jag blivit FEG!! Har inte vågat kravla mig upp på B ännu fast vi fått klartecken av vet.....
Yoga imorron?

Svar: Det är ju inte så konstigt. Jag har blivit jätterädd för att jag ska förstöra Stråla mer. Blä.
Jag ska försöka yoga om jag bara orkar.
Stjärnstrålar