Voj voj

Alltså. Jens Hult. Nå men ge mig!
Gud så kul at ha en riktig goding med i Idol i år, det var länge sen det var med nått av vikt. För min skull hoppas jag han går långt, för sin egen hoppas jag han åker ut snabbt.
 
Oj oj oj.
 
 
Ja Mayan hade lite skrot i bakdelen, som jag förstått eftersom hon vilat benen så mycket, som Maria har fixat till, nu blir det 10 dagar utan ryttare och då troligtvis ännu längre för på tio dagar så jobbar jag helg och sen hade jag tänkt åka ner till skellefte igen (yey!!) så det kanske blir typ 15 dagar utan mig på ryggen iaf å det skadar ju knappast.
Hursom så var hon fin annars, troligtvis har nånting hänt så hon har blivit justerad, knä, korsben och hamstrings, har även skjutit fram lite då också vilket visat sig i ballerina stegen som jag sett.
Sen kanske hon fixar att gå på ridbanan igen.
Vi får väl se.
Min fina lilla dam. Jag längtar redan efter att få sitta på hennes rygg igen.
 
Idag kom regnet och alla hästarna fick vila, jag har även varit ganska risig (som vanligt vid väderomslag) och mest legat med ljudbok i öronen. Mannen som föll i glömska, intressant bok det. Och jobbat, riktigt bra jobbdag, såna här dagar älskar jag verkligen mitt jobb.
 
Tjoflöjt!
 
Och för er stackare som inte har Insta
Några bilder stulna av Bunnymama
 
 
Sugar overload!
 
 
1 kommentar
Ida

Jag tittade på din länk om pannbanden tidigare och konstaterade att det såg ju inte särskilt komplicerat ut, frågan är bara hur man får till så de fästes i tränset på ett snyggt sätt.. Jens Hult.. vem av dom var det då? måste nog spana..