Hurrburr

Satan så kallt det är när det är 3 grader och man är van vid 13.. Burr.
 
Har inte orkat göra nånting med hästarna idag, är bara trött och matt och rosslig. Jag gillar inte riktigt sånt här. Antingen är man sjuk-däckad eller så är man frisk.
Nå nu har jag iaf varit på Hemmakväll och hyrt Game of Thrones och tänkte ligga i min soffa och glo på den, iaf ikväll och imorgon för sen måste jag ha ork att fixa färdigt åt hästarna. Mycket som ska göras när pengarna trillar in.
Imorgon ska dock hästarna ut på en liten sväng också oavsett.
 
Tokgilla Hemmakväll som börjat med uthyrning av serier nu när Lovefilm stängt ner.
 
Förresten, we´re the Millers (Familjetrippen löjligt nog på svenska) var en kul film. Se den.
2 kommentarer
Ida

Här är en till sjukling. Hes, hostig , snorig & febrig. Blä för det! Säger som du - jag har inte tid att vara sjuk!

Lena

Samma här, ont i halsen och snorig, ingen feber tack och lov! / Lena