Hästnörd!

Ja jösses Amalia. Jag hinner knappt komma hem från hästarna så längtar jag tillbaka. Å jag är ridsugen ungefär hela min vakna tid fast det är oftast värst så här på kvällarna.
 
Å nu fick jag veta att det inte blir någon Camilla lektion den här veckan heller för att hon åker ner och fortsätter utbilda sig. Shit vad tråkigt för mig som måste vänta ytterligare två veckor. Dessutom så blev den inplanerade Eva lektionen förra veckan inställd då jag inte alls var i form.
Asch.
 
Nu ångrar jag också att jag inte testade galoppen med Stråla idag men hon kändes så "tittig" så jag tyckte inte att det var läge och i skogen vågade jag inte. Kanske går förbi till banan en sväng imorgon och ser om jag vågar.
 
 Å så är jag superduper sugen på att hoppa lite men Mayan är inte redo för det riktigt än och Stråla, ja inte utan sadel =P
 
------------------------------------------
 
Ho ho, så tokigt, nu hörde medryttaren av sig och sa att hon inte kan komma imorgon då hon är sjuk och jag blev nästan glad för det innebär ju att jag får rida Maysan själv. Knäppgök!
0 kommentarer