För mycket information

jag vet.
Men för i helvete vad äckliga illgröna slemklumpar jag producerar. Fi fan.
 
Har varit hos hästarna och myst, det var så himla härligt när solen lyste på oss att vara där och pyssla på. Med långkalsonger, mössa och vantar, blev trots det frusen då blåsten tog i men gott var det. Jag tror verkligen inte på att bara vara inne när man är sjuk.
Det var jobbigt att röra sig men jag har inte gjort så jättemycket, mest myst och så tagit en körtur med Stråla framför och Mayan och Skorpan bakom.
 
 
Strålan hade ju gått ner ett helt hål på selen men nu har hon tydligen gått upp igen. Fattar inte riktigt varför för betet är ju i princip slut. Jag har väl gett för mycket hö när det har varit regnigt förstås...
Men imorgon ska jag hämta halm (tjoho!!) så då blir det bantning igen. Motionen har det väl också varit lite si å så med men det ska vi väl också försöka återuppta, bara så mycket annat som måste göras just nu ja.
Skorpan har också blivit rysligt rund. Det blir fint med halm.
 
Puh, nå nu ska jag återgå till Game of Thrones, jag gillart. Finns en del blonda puckon att störa sig galen på.
0 kommentarer