Crazy happy

Jepp. This is me efter en galopp i skogen på min lilla travar tant.
 
Ha ha, hon är så jäkla rolig.
Kändes superfin idag och speciellt galoppen. Jävlar vilken Power. Och ett litet skutt blev det också.Oj oj så lycklig man kan bli av att sitta på en häst en stund. Även om hon kändes jättefin idag och jag tycker hon verkar fräsch så har jag några små funderingar och Maria kommer och kollar på henne på onsdag. Nojjig matte, javisst.  
Stråla fick sig en cykeltur på en timma. Hon var dock lite loj, det hade jag inte förväntat mig. Försökte trava på och träna på kondisen lite. imorgon blir det nog et pass på ridbanan om det inte blir dåligt väder. Lite mer höstigt idag, mulet och blåst, så snart blåser nog höstregnen in över oss. Vi kan ju inte ha det så här bra hur länge som helst
 
=P
 
 
Ebba är lite speciell...Å rackarns smutsig om muttan. 
 
Pratat med Ivan om vintern nu. han skulle fundera på saken men hade nog tänkt samma tanke som jag. Lite typiskt honom att aldrig ge nått rakt svar. Ah. Det blir nog bra det. Då var det bara jag som ska nånstans å bo också...
0 kommentarer