Skithästar

Jäkla kräk vad dom skiter i ligghallen. Bah! I Siknäs sket dom knappt en enda gång där inne, bara då det var riktigt riktigt dåligt väder så dom var mer där inne än annars. Idag tex så mockade jag ur när jag kom dit, två timmar senare var det redan 4 skithögar. Så nu har jag mockat en gång till efter jobbet.
Men... å andra sidan så verkar dom älska sitt lilla bo och spenderar mycket tid där inne. Raringar.
 
Leffe är ofta med innanför dörren han också, om än precis innanför, men har får vara med iaf, fortfarande. Det glädjer mattehjärtat.
 
Har pratat med et Maria och bollat lite funderingar om  Mayan, så nu har vi en liten plan, det känns skönt att mina tankar ändå är ganska lika hennes.
Den här minen säjer allt om vad damen tyckte om att behöva stå och bli fotograferad på hemvägen.
Jag blir dock lite fundersam då det ser ut lite som att sadeln åkt fram här... Hmmm. Ogilla.
 
Ser lite bättre ut på den här bilden. Kanske vinkeln som luras lite... Hmm.
Å minen. Ha ha.
 
 
Å så dom här sötnötterna då 
 
0 kommentarer