Uuuurk

En släng av magsjuka eller vad fan under natten. Det är så där lagom kul dessutom när man bor i en friggebod. Mått riktigt risigt men det lugnade sig vid 6 i morse, sen har jag bara varit illamående och trött, sovit till och från till kl 18.
Just ätit lite soppa så får vi se, det känns lugnt.
 
Så hästarna har fått vila tog bara en kort promenad med Mayan för att hon sväller så i bakbenen när hon bara står stilla (ingen vill röra sig speciellt mycket i hagen just nu) efter en kort promenad som även Ebba blev glad över så är benen fina igen.
 
Satan vad det är skitkasst ute nu. Det är bara blankis. Tragiskt. Varför kunde inte regnet ha kommit som snö istället? Oh well... =S
Hagen är ju dessutom fördävlig fortfarande, leran frös och det blev knaggligt och knöligt så in i helvete, aldrig varit med om nått värre om det hade varit min egen gård så hade jag gjort hage på framsidan också en stund men nu är det ju inte min gård.
Usch usch usch!
Nu börjar den jämna till sig något på vissa ställen iaf men det är långt kvar innan den är fin igen och hästarna kan röra sig obehindrat.
 
Alltid ska det vara nått va..
 Jupp jupp.
 
Ska sätta på vinterdäcken på transporten och försöka ta oss till ridhus kanske både tisdag och torsdag. Jag vet ju att det sällan blir som jag tänkt men tänka kan jag inte låta bli.
 
 
Roar mig med att se Basil Mus och Lady och Lufsen =)
0 kommentarer