Paradise Hotel

Ja alltså jag kan inte riktigt låta bli, det är ju bara humor. Dom där människorna är så långt från min värld så dom skulle lika gärna kunna vara utomjordingar.
Vart är självinsikten?
 
Fast det är lite tragiskt också som tjejen som hade som dröm att skaffa silikon tuttar och vara med i PH. Jag känner bara, Jamen lilla gumman.
Ja alltså alla får ju göra som dom vill men en del är nog och söker bekräftelse på helt fel ställe.
 
 
 
Å när man tänker närmare på det så är det ju egentligen bara tragiskt och vilken syn på människor det förmedlar.
Man ska vara snygg, sexig, naken och kåt konstant och dricker man dessutom kopiösa mängder alkohol så är det ännu bättre.
Oftast är ju dessutom så att tjejerna ska åma sig mest för killarna, oh så ovanligt.
 
Jag tycker ju bara att det är komiskt när dom håller på och ålar sig och åmar sig och tycker att dom är snyggast i världen (eh nä) men det sitter ju alltså folk och vill va som dom, varför går ju över mitt förstånd, och tycker att det är ett ideal att vilja leva upp till.
Sjuka värld.
 
I de här säsongen är det speciellt en, en blond Jesper, som verkar ha en riktigt sjuk syn och är ett stort äckel. Honom hoppas jag dom genomskådar och slänger ut.
 
Nåväl, jag är en dokusåpa junkie och jag kommer ha svårt att hålla mig borta och kan inte låta bli att skratta åt eländet.
0 kommentarer