Några fler bilder från skellefteå

Jodå, det blev en liten promenad med Strålan före nattningen =)
En liten bit provade jag gå brevid henne och be om öppna vilket hon skötte utmärkt men med lite förvirring och överslagshandling i form av att försöka äta upp grimskaftet. Men när hon förstod vad jag ville vilket gick på ett naffs så ville hon knappt sluta.
Underbara häst.
 
 .
Lie mer bilder från ske-å
Kära Tomten, jag önskar mig en ny kamera i julklapp

Wirus tyckte att det var på tok för stökigt, både en valp i huset och besök

Rudi
Som sagt, om man hade kunnat ha hur många hästar som helst hade jag kunnat ta denna också då han är till salu.
Chatte med rumpan mot, Turbo och en mycket söt liten knabb
Väldigt social
 
Laddar

This is how we do it in these smartfone days. Fota och instagramma =P
 

Även om jag uppskattar att få låna Chattemannen så skulle det vara så himla roligt att få packa med sig nån av mina och åka ner.
 
5 kommentarer
Marie

Höhö ja det vore ju något om alla hober gick ihop och våldkramade orcherna. Kanske hade Sauron inte tjurat ihop så väldigt om han bara fått lite mer uppskattning. Härligt att få komma sig iväg till en vän och mysa lite med andra hästar och djur. Och som du skriver, man uppskattar andras hästar men man blir alltidlite extra kär i sina egna när man kommer hem :)

Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Burr. Har ni snö?

Therese

Men å ta dina hästar och kom tillbaka! Som vi brukar säga då vi hälsat på varandra, synd att vi inte bor närmare varandra :/
Så himla trevligt och roligt att ha någon att rida med och att ha en tjej att umgås med, en vän. Tjejsnack!
Ska verkligen höra mig för om möjligheterna för dig att med dig en av dina hästar till nästa gång.
Olivia är då betydligt lugnare då hon är ensam med tant Wirus, alltid nått att vara glad för ;-)

Svar: Ja eller hur.Nämen det är ju bara kolla upp, det skulle vara riktigt roligt. Jag tar ju med mig hö å så.

Skönt det då. Puh.
Stjärnstrålar

Ida

Åååååå en knabbe!!! <3 Å den där Rudi kände jag igen, han har nog bott på Wallöfs ett litet tag här i livet vill jag minnas..

Svar: Jo den var söt. Jaså där ser man, small World.
Stjärnstrålar

Johanna

Hundarna är ju bedårande söta!