Lösdrift is the shit

Efter att ha läst en tråd på buke om stereotypa beteenden så kom jag ihåg att Mayan faktiskt är både boxvandrare och luftsnappare. Jag hade bara glömt bort det för det var så många år sen hon gjorde det.
Det är ju visseligen svårt att boxvandra när man inte har nån box att vandra i  men ni fattar.
Jag kan inte ens minnas när jag hörde henne svälja luft senast. Rantade i boxen gjorde hon där jag hyrde stall förut, inte mycket med det hände vid vissa situationer så som att Stråla gick ut ur sin och lämnade henne heeeeeeelt ensam (eller så inte dramaqueen).
 
Vad glad jag blir i själen nu när jag kommer på att även det har blivit så mycket bättre för damen min.
Däremot så blir det ju ännu tydligare hur mycket hon vantrivdes där vi stod i Bensbyn, inte bara jag.
Och ur tydligt det är att lösdrift is the shit!
 
Våran fina lösdrift som hästarna älskar.
 
0 kommentarer