Crazy catlady

Jag trodde ju tokigt nog att det var jag som hade fått värmedynan.
Vilken tur då att Lilleman kunde ta och räta ut min villfarelse

 
Såg just den här
och jodå det gör jag. Eller så svarar jag, jaha säger du det.
Men det tokigaste är väl att eftersom Lilleman hade kurat in sig i sin värmedyna så där så sov jag på soffan i natt.
Grejen var väl den att jag hade varit tvungen att duscha honom då det fastnat en massa bajs i pälsen och sen var han så ynklig så... ja.
 
 
Ridit lektion för Eva idag. Bara skritt i eländet men det var rätt skönt för min del och bra för Stråla. Stråla skötte sig jättefint, mycket duktig tjej.
Men efter lektionen så stod hon och hängde så som hon gjorde innan Anna började behandla henne. Hmm.
Orolig matte =S
Skönt att rida för Eva, det var ett tag sen. Hon är toppen. Och riktigt bra för min kropp. Så nöjd över att ha två tränare som jag gillar och kunna ha möjlighet att rida för båda.
Medryttaren red Mayan, dom såg fina ut.
1 kommentar
Marie

Jaaa, lösdrift is da shit! Min käre Kingen var ju vid en tid i livet på väg till slakt på grund av sin "astma" fick jag höra i efterhand. Han hostade aldrig en endaste gång sedan han fick leva i lösdrift hos mig, tänk vilket slöseri om han hu hemska tanke blivit slaktad för något så galet :/ Trist att Stråla inte känns helt okej, inte roligt när man får den där känslan, inget övertydligt men små tecken på att något inte är hundra...