Vår?

Nu är det första maj, nu är det vår. Nu ska det bli varmt och ingen mer snö. Okej?
Inte enligt yr.no dock http://www.yr.no/sted/Sverige/Norrbotten/Siknäs/langtidsvarsel.html riktigt aprilväder ser det ut som med snö och sol omvart annat.
Jag är så jävla less på att bli blöt om fötterna nu. Och dessutom har jag ingen jacka heller längre, dragkedjan som har strulat ett bra tag gick nu helt sönder. Men seriöst, borde inte kläder hålla längre än en säsong? Eller har jag för höga krav?
Speciellt som jag tyckte att jag la ner lite extra pengar på att köpa kvalitets skor i somras och så är dom redan i småsmulor. Ja jag vet inte.
 
Fortfarande sjukt ridsugen. På torsdag ska jag i alla fall klättra upp på Mayan enligt Marias order och känna hur hon känns och för att ha en liten referens till Maria som ska kolla på henne på fredag och se om hon rör sig bättre.
Strålamys för något år sen
Våran första ridtur i skogen.
Längtar hem till brändöns underbara ridvägar.
 
 
Mayamys för något år sen. Snart snart kan vi bada igen.
 Längtar hem till brändöns suveräna badplats.
 
 
0 kommentarer