Uuh

Hu hu uuu.
Det kan inte vara nyttigt för en tjockis som mig att anstränga sig så i värmen. Fy fan, hjärtinfarkt nästa.Ja det var inte långt ifrån svimma iaf när de störta grejerna skulle bäras ner. Å så upp och ner och upp i 28 grader i skuggan. Man vad fan!
 
Ja jag orkade bara inte ta precis allt idag, det var liksom bara helt slut soppa i kroppen. Stopp.
Ja, jag hade ju även varit i stallet och tjorvat med gräsgiriga djur och vatten och även försökt tvätta en matta vilket var rätt skönt jobb i värmen.
 
Jör att inte tala om hur ont det gör i kroppen. Hå hå ja ja.
 
Äsch, nu börjar jag tycka synd om mig själv snart igen.
Varför kan inte jag få hitta nånstans där jag och mina djur kan bosätta oss på längre tid? Trött som fan på att vara rotlös.
Hatar att flytta. Drygt som fan att alltid behöva göra allting själv...
Mm. Lite bitter över den här resan nu.
Suuurt.
Kan jag inte bara få lite flyt för en gångs skull? Och ett jobb. Tack.
Nä fy fan nu blev det gnälligt, dags att stänga ner för dagen.
 
Å så är det en flugJÄVEL här och bråkas. Gah!!!
0 kommentarer