Prilligt

 
Det blir för mycket drama för mig. Jag orkar inte. Min blogg mina tankar.
Nu hade jag för mig att det var söndag idag men det var visst måndag redan idag så det blir låst ikväll.
 
Vi råkade hitta en köttbulle igår
 
Inte min dock. Det blev Idas ponny
Lilla Prille 19 år ska bo med Dagg och hålla honom sällskap när vi flyttar.
Han är det tjockaste vi sett och han hade de fulaste fötter vi sett så idag har det blivit verkning och efter uppdrag bantning blir han nog en riktigt fin ponny. Ja det är han ju redan, positiv och jättesnäll.
 
Vi var på många onödiga kringelkrokar runt skellefteå så vi har blivit ordentligt beresta där.
Hälsade på Prinsen i hans nya hem också vilket Ida tyckte var jätteroligt som synes.
 
Sen plockade vi upp Therese efter vägen. Så nu har jag en ursnygg stadsbo på besök. Så det kanske är bäst att gå och duscha så hon slipper skämmas för mig. Tjipp!!
 
 
2 kommentarer
Ida

Satan så snygg jag är! Jag stal givetvis bilderna & jag räknar med å få lösenord sen ;P

Marie

Men vilken sötnos! Trimma bort lite(halva;) hoven och en hel del mage så blir han finfin! Ser så mysigt ut att köra vagn med shettis, är många år sedan man gjorde det.