Låsa?

Suck vad trött jag blir.
Jag har haft Mayan i 13 år och Stråla sedan hon föddes, JAG måste väl ändå veta bäst vad jag kan och inte kan göra med mina hästar.
Vet inte om nån annan än Ann =) hunnit se att jag låste ett tag men Vill ni fortsätta läsa kan ni väl lämna en kommentar så jag kan skicka lösen ifall det blir låsning igen.
 
Men nu vill jag iaf visa fina Stråla igår. lite spänd pga den andra hästen
 
 
Vänta nu, sen när har jag en mulåsna? Trav iaf =P
 
Öppna på volt
 
Sen blev hon så trött så trött. Jobbigt att koncentrera sig så =)
 
Nu kom jag lite av mig med att skriva vad jag hade tänkt men hon är för jäkla fin iaf min tös. Båda mina tjejjer. Fina älskade hästar.
Synd att kameran är så kass och att jag glömde att man kan filma =/
3 kommentarer
Lena

Ja jag vill då hemskt gärna fortsätta läsa! Du skriver så fint och uppriktigt om dina älskade hästar, såväl imedgång som i motgång. Jag har nog inte sagt det till dig men du är en av mina största inspiratörer, när det känns trögt eller trist brukar jag kika in här!/ Kram Lena

Svar: Men oj! Nu fick mig att börja gråta. Herregud så fina ord. Kram!!
Stjärnstrålar

Marie

Jag hann märka det:) Vill också gärna läsa vidare, det är få hästbloggar jag läser och din är en av dem! Tycker också att du skriver underhållande och har sunda tankar. Förresten så såg stråla bara för rolig ut på "mulånsebilden", en så tjusig häst som kan se så dråplig ut;)

tiger, ishavet

:/ Jag hann också se det å tänkte kontakta dig via andra forum om låsningen skulle vara kvar senare idag. Trist om du känner att du "måste" göra bloggen privat. Du har rätt till dina egna funderingar och åsikter, har någon problem med det kan de varsågod lämna din blogg och move on. Typ.

Men att låsa kan vara skönt, då kontrollerar du vem som läser. Dock tycker jag din hästfilosofi (precis som min systers) *borde* finnas öppen för andra att ta inspiration och reflektion ifrån. Just sayin'. <3