Xperia

Ja vad fan. Det blev vila för alla hästarna idag... Jag blev i stan många många timmar mer än jag tänkt mig pga av bilfan. Det är dessutom en sån där riktigt dålig dag, ända sen jag vaknade har jag haft svinont och bara vartit zombietrött. Så när jag väl kom hem så var jag för trött, för irriterad och hade för ont så det blev bara att natta dom lite snabbt och hem och äta.
Hoppas jag kan ta ut dom imorrn, få se när dom ringer om bilen och vad dom har att säja.
Jag är väldigt ridsugen och hade egentligen tänkt rida Mayan imorgon men jag tror det får vänta till på torsdag. Ah, vi får se vad som händer.
 
Har startat igång min nya telefon som blev en Sony Xperia. Jag hade ju tänkt mig en enkel telefon helt utan toutch, bara det enklaste funktionerna och jag ville ha en Nokia och så lurade hon på mig en sån. Eller lurade, jag känner mig lite lurad men hon var väl en bra säljare helt enkelt.
Däremot så fick hon mig att byta nummer vilket jag egentligen inte alls vill så jag hoppas på att det ska gå att ångra sig. Väntar på svar om det.
 
Har tränat på att sms:a och det går bättre och bättre, snart är jag riktigt hajj på det. Whoop whoop.
Den går att blinga till lite också vilket faktiskt ändå är lite viktigt.
0 kommentarer