Tröttmössa

Den här dagen blev inte riktigt heller som tänkt. Nu är jag svintrött och ligger i soffan och kollar på supernatural fast solen skiner och det är varmt och skönt ute... Är jättesugen på att åka till ridhuset med Mayan men jag vet inte om jag kan uppbåda energi till det. Vet inte heller hur hon är i ryggen idag. Hon fick vila igår och kändes lite spänd när jag var och klämde på henne.
Längtar till i morgon när man har ställt fram klockan så kvällarna blir ännu ljusare.  Då är det ingen stress alls över att vara så här.
Har hört, tack vare buke, att de flesta som är som jag mår bäst på em kväll. Det är jävligt drygt under vintern när det är ett mörker men nu börjar det vara okej. Även om jag inte kommer igång förrän runt fem sex så är det ändå ljust.
Ja vi får se vad vi hittar på och vad dagen har att bjuda på.
0 kommentarer