trams på tv

Fastnat för en ny serie, som egentligen inte är så ny men ny för mig. The Middle. Dom är ju supersköna. Speciellt Sue
Sen började Lovefilm att skicka mig TBBT till slut så nu har jag plöjt de flesta avsnitt där också. Såklart är jag lite kär i Sheldon och, ja, det var rea på CDON så jag kan ju ha råkat beställa hem dom också.
 
Förundras över alla "underhållnings"program på tv. Alltså, kändishoppet... men hallå hur dålig fantasi kan man ha? Har inte tittat på det, kommer aldrig att titta på det tycker det är tragiskt att det ens finns. Och så Sveriges roligaste kilpp... Roliga vart då nånstans? Bara en pinsamt dålig kopia av AFV dessutom med sveriges tråkigaste programledare, Martin Timell. Znark.
Den här parodin var ju spot on
 
 
Körslaget, Lets dance, melodifestivalen, Hästen är din (eh?), gladiatorerna, sing along och allt vad det nu heter. Ja jag antar att de har en stor publik annars skulle dom ju inte finnas. Och vilken tur att jag kan välja att inte titta
Jag får känslan av att det var bättre förr (gällande just underhållningsprogram) när det inte fanns så många kanaler som skulle konkurera om tittarna. Eller så var det så att man tittade på det som fanns och tyckte det var bra för man hade inget att jämföra med.
0 kommentarer