Bajsglad

 
Jag är lite trött. Istället för att skriva Hotmail så skrev jag hormail och det var tydligen väldigt roligt.
Sova en stund sen ska jag ut och rida i solen. Underbart väder idag också, hoppas det håller i sig tills jag kvicknat till något.
 
Väldigt kul förresten att komma hem till en Fluffplutt som går ännu bättre än när jag åkte till jobbet plus att han har bajsat utan att få parrafinoljan. Tjo!! Då slipper jag plåga honom med den.
Det är en djurägares vardag. Att glädjas över bajs.
Däremot är han väldigt väldigt angelägen om att få gå ut och lite högljudd i sina protester. Men han hittar lite skosnören å diverse att roa sig med emellanåt så det är roligt att se att han leker också.
Nu tror jag definitivt att han kommer att bli helt återställd. Jag som var övertygad om att jag skulle få ta farväl av honom. Älskade katt.
3 kommentarer
Johanna

Tackar!

Ann

Åååh vad skönt att fluffplutt mår bättre! :)

Camilla Danielsson

jätte fin kisse =D