Babbel

Pratade med mamma och berättade vad dom sagt på a-kassan, hon blev väldigt upprörd och så sa jag, "Jo jag har gråtit en del idag" för att sen lägga till ett he he som för att påstå att det inte är så farligt, för att förminska hur förtvivlad jag känner mig...
 
Har iaf spenderat lite kvalitets tid med mina hjärtan
Kolla tassarna på Lilleman alltså. Svårt att vara på dåligt humör tillsammans med dom här sockerpottorna.
 
Och så har jag spenderat tid med familjen Winchester
Helst skulle jag vilja begrava mig i seriernas värld dygnet runt för att slippa livet.
 
Bilen har jag fått tillbaka, hoppas man kan lita på att den startar nu.
Jag ringde verkstan igår, Burlins, och han sa att han var på väg att ta in den så att den skulle bli klar igår. Jag frågade flera gånger om det var okej att komma och hämta den på morgonen idag och det var det absolut och dom skulle öppna redan kl 7. Han sa även att dom skulle ringa om den av någon anledning inte var klar.
Var den klar när jag kom efter jobbet kl 9. Nej!
Något missnöjd jag fick sitta och vänta på den tills dom var klar. Jag hatar när folk fuckar med min tid och efter att ha jobbat 34 timmar i sträck, lovat att ge frukost åt hästarna och dessutom ha höhämtning på agendan, dvs ett varv till till Luleå så... Mmm.
 
Träffade på min höbonde när jag var och lastade hö, världens bästa höbonde EVERoch han bjöd in mig på ärtsoppa. Hemlagad ärtsoppa med hembakt tunnbröd. Jodå. Tackar och bockar. Så lite kvalitets tid med mysiga farbror höbonde och hans tant sambo, som alltid säjer att hon ska adoptera mig, satt jäkligt skönt faktiskt.
 
Orkade inte ta ut hästarna idag. Helt slut. Sjukt borta i kropp och knopp. liten liten promenad med Stråla och Ebba.
Tvivlar på att jag kommer orka nånting fre lör heller då jag ska jobba 9 timmar båda dagarna.
Nu tjatar jag väldigt mycket om hur dåligt jag mår. Men jag kan inte riktigt fatta själv att det blev så här illa. Det kändes ju som att allt var på väg till det bättre.
Det är så mycket som jag inte skriver också. Sånt som händer och sånt som känns.
Hatar känslan att inte räcka till, inte duga till nånting. Känslan av att folk tycker man är slö och otrevlig.
Måste förklara för mig själv varför jag är som jag är. Om jag själv inte förstår, hur ska då någon annan nånsin kunna göra det.
Fick bra insikter när jag fick sån bra respons på inlägget jag skrev om Tyras utbrändhet. Här:
http://stjarnstralar.blogg.se/2013/february/dipp.html#comment
 
Hittade även en bra tråd på Buke
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1183251
För det är fantastiskt skönt ändå att det finns folk som förstår precis hur det är vilket jag tror är helt omöjligt om man inte varit där själv...
0 kommentarer