Rainy day

Gulleman är till salu:
http://www.blocket.se/lulea/Shire_valack_47621600.htm?ca=1_9&w=1
Lite roligt att dom lyckats få honom att se ut som en ponny på första bilden.
 
PMSig idag, ingen bra dag. Regnigt hela dan. varit upp till siknäs å hämtat grejer. Mer grejer. Suck. Elda upp all skit.
Fick hem speedcarten så jag äntligen kunde köra, saknar att köra, förstår mig inte på folk som inte kör sina hästar speciellt inte om de redan är inkörda. Roligt och kanonbra träning. Men det visade sig vara punka på min lilla vagn... =(
Blev lite backträning iaf. Stråla å Skorpan gick bakom, Mayan framför.
 
Stråla och Leffe är släppta på bete på riktigt nu och Strålan blir bara fetare och fetare för var dag... Fast hon inte ens gått på nästan nå bete alls. Oj oj, ja ja. Längtar tills jag vågar dra på med motionen ännu mer.
Blanka är dom iaf.
Utan några produkter I might add.
 
 
 
Jag har ju varit kund hos Lovefilm hur länge som helst, det är minst 5 år, och nu ska dom lägga ner...
Men gråt!
 
Å så måste jag bara tillägga, sleep deprived Sam... eh kinda hot. Gillar Sam mer de senaste två säsongerna själlös och galen. Mm.
Ha ha.
 
Å så.
Bobby!!!
Cass!!
 
Aaaww...
 

Oh well. Nobodys ever really gone in Supernatural. Right?
2 kommentarer
Linnea

Åh, jag såg honom och tänkte samma, de där var en liten shire! Hur stor är han egentligen! Är grymt lik grannens shire, i princip samma teckning och allt. Kanske hon borde köpa =)
Frej åker på bete på torsdag, jag bävar...mitt största problem är att han inte kommer att rymmas i lastvagnen om han blir för fet! :O

Har du lagt fram förslaget om skivor på väggarna för Ivan ;-)

Kram!

Svar: Ha ha, ja, han är väl ingen jättebamsing men nog är han iaf över 170. Inte känns han så där pluttig när man står brevid honom.Ja, och köra spann =)

urk urk urk. Det är inte roligt alltså... =/

Inte än, jag klurar på hur jag ska lägga fram det.

Kram!
Stjärnstrålar

tiger, ishavet

Bete och fix good times. :)

SPN: Sams karaktär behövde den utvecklingen, höhö!

Cas och Bobby, jaaaaaa. :'((( De kunde dock gärna sluta att döda karaktärer och framförallt alla kvinnliga karaktärer. Direkt nån cool tjej hänger med bröderna undrar jag hur seriens skapare ska döda henne. För helvete?! ;)

Sheriff Mills (+ en "ex.buffy red head" som jag inte tror har varit med ännu där du är, men jaja) är någon jag alltid håller tummarna för. <3 Love them. <3 <3
Men fler fristående kvinnliga karaktärer vill i vart fall jag ha. :) Tack.

Svar: Ha ha, ja jag tyckte det. Blev lite väldigt less på Sams Pleeeaaseee och puppyface. =P

Mm, börjar fundera på kvinnliga karaktärer, minns jag några alls förutom Jo och Ellen?
Ja Meg men hon kan gärna få dö för gott för min del.
Bella minns jag när jag börjar tänka. Happy she died to.
Hmm, mer sympatiska kvinnliga karaktärer kanske som man vill ska få leva =P
Ängeln, vad hette hon nu. Anna?

Hmm..
Stjärnstrålar