Plisketiplask

 
Idag har vi ÄNTLIGEN badat. Jag red Mayan och hade Stråla som handhäst. Mayan blev som galen när vi kom ner i vattnet och stampade och plaskade som om det inte fanns någon morgondag. Hon är ju bara för rolig kära lilla tant.
Stråla plaskade också en hel del men Mayan var så jäkla intensiv som aldrig förr, det har blivit några besvikelser så äntligen kunde hon släppa lös sitt inre badmonster.
Vi skrittade bara men jag räknar det som ganska bra träning att gå fram och tillbaka över viken speciellt när det är första gången för säsongen.
Kändes riktigt skönt i vattnet, jag blev dyngblöt fast jag satt uppepå.
 
Ponnyerna har varit ut och promenerat.
Stackars Leffe får inte följa med på något roligt fast han tigger och ber om det varenda gång han ser mig. Han får snällt vänta på hovslagare ända till nästa fredag =(
Snygging
 
Och vackeröga
0 kommentarer