Duktig gubbe!

7 timmar senare så är hela familjen på plats i brändön. Det gick faktiskt långt över förväntan bra, ja för mig, hästarna hade bara förväntat mig att dom skulle vara så duktiga som dom var.
Leffe som tidigare inte alls gillat att åka transport och behövt en stunds övertalning gick på utan att knappt fundera, ja han funderade på om han fick gå in på samma sida som höet. Det fick han inte.
Duktig gubbe!
Dagen jag var och hämtade honom så höll vi på i säkert en timma innan han gick in. Visseligen 7 år sen så det är klart det händer grejer men jag tycker ändå att han är så duktig! Å så har han dessutom inte åkt transport sen vi flyttade till siknäs... 
Fast han tyckte inte om när jag körde 80 och fortare så det gällde hålla sig på runt 70 75, annars trampa han till.
Söta fuxnäsor!
 
Duktiga djur. Jag blev trött först när det var ca 30 minuter kvar, fast kroppen hade protesterat ett bra tag. Det är jobbigt som tusan att sitta still och köra så där länge.
 
Stråla fick fira de sista 20 minutrarna av sin födelsedag med gröngräs.
 
Upp och jobba imorgon igen då.
 
Goodnight!
2 kommentarer
Marie

Jajjamän, 20 pigga år båda två :) Skönt att det gick bra med flytt av alla pållar och jag förstår dig, att sitta still är vi baske mig inte skapta för...

Lena

Välkommen hem!:)jag kommer och hälsar på nån dag./Lena