Ladda batterier

Så där ja. Nu är jag äntligen ledig. Och precis lagom till dom lovar att vi ska få lite sommar igen, nu är det allt bäst att dom håller vad dom lovar.
Jag har haft en lite bättre dag idag, har försökt vila så gått det gått och hästarna har fått vila dom med. Nu är jag peppad inför ledigheten och hoppas på få några roliga dagar där jag kan samla¨massa energi hos hästarna.
Börjar med lektion imorgon (äntligen blir det av bara vädret håller sig) sen kommer Maria på onsdag till Stråla. Så har jag tänkt mig en långtur bort runt stora sandtaget någon dag med Mayan.
 
Måste ladda batterierna ordentligen för sen blir det som sagt 3 mastodont veckor igen, tre veckor med endast två helt lediga dagar. Jupp.
 
 
Måste nog försöka tjata lite på sadeltprovaren också, visst var det ganska mysigt att sitta i min soffa igen men det blev ju inte alls samma ridning som i dressyren inte. Once you go dressyrsadel you never go back.
0 kommentarer