Fullt upp

Haft en superbra vecka med Therese på besök när jag kom hem från Gällivare. Inte orkat/haft tid att blogga nånting.
Dock MASSOR med bilder att ladda upp så småningom.
Vi har turistat runt lite i Luleå, ridit, myst med hästar, haft Harry Potter maraton och en hel del annat.
Jag har varit rätt så risig de flesta dagar, mycket värk och den sabla tröttheten.
 
I helgen blir det utställning i pite och imorgon även en Basset träff.
Sen på söndag blir det även jobb och sen är sommarschemat med dygnet runt "hej jag tänker jobba ihjäl mig" pass.
Ah, det blir skit bra det. Katching! 
 
Några Insta pics så länge
 
Jag råkade visst shoppa lite på rean på hööks, visst är det fullt normalt att köpa en massa shabrak innan man ens har en sadel?
 
 
 
 
 
 
 
2 kommentarer
Ida

Aha är det de du pysslat med, skoj. Jag har varit in och snokat här typ var eviga dag. Kramis

Therese

Tack för trevliga dagar! Hoppas du kan komma ner till oss nått i sommar också mellan allt jobb :) Ha det bäst! Kram på dig ;-)