Finally

Äntligen har jag fixat ena vagnen så jag har kunnat köra igen. Underbart. Det blev lite backträning för Stråla och Mayan. Det var jobbigt men Strålan var superfin.
Än en gång, förstår inte varför folk inte kör mer. Förutom att det är både mysigt och roligt så är det ju suverän träning och variation för hästen. Det är ju så otroligt mycket man kan göra i en vagn och hästen slipper tyngden på ryggen.
Nå jag slår ett slag för körning any day!
 
Ponny Skorpan fick komma ut på en liten cykelsväng också.
 
Nå det blev bara 82 timmar i slutändan och även om de har tjatats på mig att jobba kvällen ikväll så sa jag NEJ. Lite vill jag umgås med mina djur också (och en körtur var precis vad jag behövde) Nu är det bara hela helgen kvar sen är jag faktiskt ledig både måndag och tisdag.
 
1 kommentar
Carro

Eftersom du kommenterade anonymt får jag skriva här istället. Du verkar ha missförstått mig lite, jag är väldigt tacksam för tips och råd men det är skillnad på att ge tips och att säga åt någon hur man ska göra. Vet inte hur jag ska förklara det på ett bra sätt.. men hoppas du förstår. :) Vill man ge tips kan man fråga om personen ifråga vill ha det, enligt mig.

Svar: Jo det blir så ibland.Jag förtår ändå inte riktigt. Jag tänker mig som så att jag tar helre tio onödiga tips då det elfte kan vara något man inte tänkt på själv. Man sållar ju såklart helt själv vad man vill ta åt sig förstås, ingen kan ju säja åt någon annan vad den SKA göra, men det kan alltid vara något som är en bra tanke.
Stjärnstrålar