Zumba

Har varit och provat på Zumba för första gången nånsin och ja... eh... det var ju... intressant.
Det var på ABF här i töre och dom kallde det för kompiscirkel så dom hade en zumba film på en stor skärm och så stod vi åtta stycken och försökte hänga med de käcka brudarna på skärmen.
Alltså, det hade nog varit lite lättare om man nånsin i sitt liv har testat tidigare så man kunde några steg iaf men ja herregud det var väl bara försöka haka på så gott det gick och ja jag har ju då ingen som helst talang för att dansa och måste få lite tid på mig för att lära mig steg åt vilket håll osv osv.
För min del hade det nog passat bättre med typ en grundkurs film att börja med men man får väl fladdra på med fläsket så gott det går. Det var ju gratis i alla fall.
 
Sen var jag ut och skritta runt byn med hästarna. Stråla hon förstår inte alls vitsen med att hon bara får skritta nu.
Innan vi skulle ut så drog jag då av Leffe med borsten lite och sa åt honom att: Dig behöver man ju inte borsta ens, du är ju hur ren som helst. Varpå han la sig och rulla...
Jaha, tack då.
Ha ha ha. Sötgubbe <3
1 kommentar
Anonym

Duktig du är som varit på Zumba..jag har ingen taktkänsla!

Nej ingen loksele ännu, kanske kan testa din och se om den passar!?