Korskoppling

Ja jag kan väl bara skylla på sömnlöshet men det har varit total korskoppling idag.
Först i kommentarerna till förra inlägget där ja såg framför mig hur bloggerskan Tyra var flåsig och dålig i magen.
Vilket sen reulterade i total skrattattack och följande skrattanfall då bilden ploppat upp i mitt huvud.
Ja jösses.
Sen var vi på promenad och när jag ska ropa på Ebba så gapar jag Leffe!
Fast korskoppling 2,0 var ändå när jag red Mayan och kunde inte för mitt liv räta ut öppnor och slutor så tillslut kunde vi inte ens galoppera vilket resulterade i att Mayan helt enkelt tog saken i egna hovar, som hon brukar göra. Så fort hon kände att jag funderade på att be om något så försökte hon förigkomma mig med allt hon bara kunde hitta på. Det var inte våran bästaste ridtur precis. Ljusår ifrån Grand Prix känsla ala http://stjarnstralar.blogg.se/2012/november/schvung.html#comment
Fast hon är allt bra söt min obstinata gammelkärring.
 
Helt oskyldig hötjuv.
 
Nya kärleksparet.
Sötponnier
 
Leffe  måste ju också få vara med fast han är på sniskan.
 
Varför vänder inte data eländet på dom?!? I bildmappen är dom rättvända. Knäääppt.
 
Hade också en massa tankar som spann vidare på utbrändhets inlägget men det tar vi en annan dag när hjärnan funkar.
 
 
Förresten, när jag körde down memory lane, dvs Öjebyn, så kom jag att tänka på brevlådan som det spökade i och skrattade högt för mig själv även då.
Minns du den Therese?
 
2 kommentarer
Therese

Hahah, jo jag kommer ihåg! Vi skrattade åt det mer än en gång :)

Svar: Stackars Markus. Ha ha.
Stjärnstrålar

Marie

Men rackarns att Ebba fortsatte skrämmas efter det att hon verkat frisk, inte kul det där! Hoppas det vänt på riktigt nu!