Ja vad fan ska man säja..

Städpatrullen arbetar
Hon är lite bortskämd den där ponnyn och får gå lös lite här och var. Men det är ganska praktiskt för hon arbetar bättre än de festa dammsugare. Holly fick också komma ut och städa fast hon fick sitta fast i snöre.
Jag fick lite hästmotivation när jag kom till stallet och umgicks med de underbara djuren. Goa glada mysiga sociala älskade djur. Dom tar en alltid som man är och dömmer aldrig.
Stråla var på sitt kramigaste humör
 
Precis vad matte behövde.
 
Tog en ridtur med Leffe och Mayan och Stråla i snöre. Alla skötte sig utmärkt. Mest skritt men tog en liten trav då Leffe blev så glad att han var tvungen att pipa och bocka lite. Tokfarbror.
 
När jag kom hem hade jag dock dåliga besked i brevlådan, att jag inte får några pengar från a-kassan den här månaden heller.... Trots att jag skickat in de papper dom ville ha.
Det är väl bara hänga sig eller nått. Vad fan.
Bröt ihop lite, vilket mynnade ut i ett städ il. Ta ut lite frustartion på skiten. Det gick inte att få tag på någon idag så imorgon. Det r då en helvetes jävla tur att jag får lite lön iaf.
Hej bekymmer, kom och samla er här på mig. Inga problem, det rymms hur många som helst tydligen.
 
3 kommentarer
Therese

Ja vilken tur att man har djuren. Vad gjorde man utan dom.
Tur att du tog dig till stallet och fick dig lite hästmys, det gör alltid gott.

Trist att det ska vara så motigt för dig, önskade jag kunde göra nått.
Finns här om du vill prata, hoppas också vi kan ses snart.
Hang in there vännen.
Kram!

Svar: Ja verkligen.Hoppas Madicken mår bra också. Kom gärna upp sen när du känner att det är okej.
Kram
Stjärnstrålar

Ann

Mys <3
Skönt att ha dom när allt annat är segt.

Ida

Men alltså, a-kassan följer varken svensk lag eller männskliga rättigheter! Fy fan för dom!!!! dom får ta hur mycket tid på sig som helst men själv får man inte ens tänka ett fel!!!!
Stor kram på dig vännen!!

Svar: Mm, Ja man blir lite trött.Kram
Stjärnstrålar