...

Mm. Det tidigare inlägget blev ju lite missanpassad iom detta:
http://stockholmsjenna.se/?p=13239#comments
(förstår inte riktigt vad ljudet har med saken att göra dock)
och just Isabell Wert är ingen som har imponerat mig tidigare, tycker inte alls att det ser trevligt ut när hon rider och blir förvånad över att hon vinner allt. Dessutom så hade jag tänkt låta bli att klaga för en gångs skull men jag tycker ju då att hon håller på tok för mycket i hästen på videon osv osv.
Men det visar ändå att man kan få hästen i högre samling och göra diverse piffande utan bett (sporrar osv). Det är ändå att väldigt bra budskap att lyfta fram och ett bevis för de som inte tror.
 
Det gjorde mig iaf jättesugen och jag hoppas kunna dra iväg Stråla till ridhuset för lite puffande (=P) imorgon.
 
Zumbandet gick fint idag och det tog rätt bra i benen. Så har jag även diskat och dammsugit och kört häst. Så jag är ganska nöjd med denna dag.
 
Tjoflöjt!!
0 kommentarer