Folk och fä

Ja... I natt var det minst sagt intressant att köra hem. 30 gick det. I 2.5 mil, snacka om sjukt less. Så fort det gick liite över så började bilden glida omkring.
Jag orkar inte ens säja hur less jag är på det här vädret. Det finns ingen hejd.
Det är lite extra surt när man redan har endast 8 timmar på sig att göra det som ska plus sova innan det är dags att åka hemifrån och jobba igen. Med lite tur hinner jag sova 7 timmar, kanske 6. Men då ska det vara tur.
Å hur jobbigt är det att sitta och spänna sig medans man dessutom försöker hålla ögonen öppna och bilen på vägen.Hej huvudvärken från mars.
Ack ja.
 
Ivan är söt som tror att hästarna inte sover i ligghallen för att dom oftast står i skogen på morgnarna. He he, ja som om hästar var folk liksom.
 
 
Fullt upp dom här dagarna och idag har vi varit på stan och trängts med idioter så jag är så trött så jag mår illa. En stund till får jag lov att hålla mig vaken så hästarna får sin kvällsmat.
Sen.
En dag till sen får jag iaf lite ro i två dar. Hoppas jag. Ringer dom och tjatar på mig att jobba mer så begår jag harakiri tror jag.
 
 Ulla som äger Boris och Bosse hade laddat upp lite bilder från Basset träffen i somras.
 
 
0 kommentarer