Fläsk väck

Nu fick jag en ingivelse och gick med i viktklubb för nu måste fläsket bort. Vadfan, gick ju ner 15 kilo och sen upp 7 igen. Bort bort bort.
 
Jag fick mig dock ett gott skratt då jag läste om träning man kunde lägga till.
Mocka hästen och sadla häst. Alltså ha ha. Mocka hästen för att det var ett roligt uttryck, säkert kan man förbränna nån liten kalori på att mocka men sadla. Nä alltså, det är ju inte ansträngande nånstans
 
Var bara tvungen att prova. 5 minuter sadling av häst bränner tydligen 22 kalorier.
 
Ja ja, det ska iaf bli intressant så kanske man får en bättre bild av intag och utsläpp så att säga.
3 kommentarer
Therese

Lycka till! :)

Svar: Tack tack
Stjärnstrålar

Tiger

Bra med verktyg! Hoppas foten läker fint. :)

Ida

ja visst var det kul. Mocka häst, skrattade åxå när jag såg det. Å sadla häst, men hallå, hur mycket tid lägger man på det? haha borsta tar ju till och med längre tid!