Fina farbor bus

Eftersom att jag sov så förbannat länge så blev det lite snabbt hos hästarna innan jobbet, eller, tja, hade två timmar på mig men jag vill helst ha tre iaf då jag har tänkt ut med dom.
Efter att ha sprungit som tok igår så var det ganska lämpligt med en skritt tur idag tyckte jag och klättrade upp på Leffe för första gången på länge nu. Åh vad det var mysigt. Finaste farbror.
Mayan och Stråla gick bakom och vi tog en rask tur på ca 30 minuter.
Det som är väldigt fascinerande för mig är hur bra Leffe är för min kropp, han är liksom så otroligt mjuk i sin och liksom gungar fram och det är helt fantastiskt för min kropp, är så uppmjukad efter en stund på Leff.
Han var väldigt pigg och glad och kändes fräsch.
Det har kommit ännu mer underbar snö så imorgon måste jag nästan ta en ridtur på Mayan, och funderar på om jag ska prova klättra upp på Stråla och kolla läget. Vi får se.
 
Nä nu måste jag sova, jag har längtat till sängen ända sen jag lyckades kravla mig ur den.
Zzzz
2 kommentarer
Johanna

Hans-Jochen! Nej inte det minsta nervös, bara förväntasfull! :) Snön försvinner ju nu igen :(

Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Så söt!