Vilken härlig dag!

Strålande sol och varmt som sjutton. Först en ridtur på farbror Chatte som var lite alertare idag och nästan busade till det lite. Men bara nästan. Ganska mycket galopp blev det, riktigt kul! På hemvägen så gasade jag på lite extra och tjoade yeeehaaww då jäklar drog han på lite. Hihi. Lite.
Efter en sån tur så måst man få sig en dusch och vad är då bättre än att få gå ut i hagen å rulla sig.
Mys å mjukglass i solen. Sen på kvällen gick vi iväg på O'Learys och åt typ årets bästa middag. Satan så gott det var. Helt otroligt. Nu vet jag vilken restaurang jag kommer att välja när jag har chans. Yum yum!
Å så gick vi på bio och såg The Heat och fick träna magmusklerna. Riktigt riktigt rolig film. En helt perfekt dag.
Imorgon är det dags att åka hem tråkigt nog. Jag vill inte men jag har lite bissniss å göra imorgon. Fast vi hinner säkert hitta på nått kul innan jag åker också. Tjoflöjt!
1 kommentar
Therese

Tack min vän! Så trevligt vi har haft det. Det hoppas jag vi gör om snart igen. Kram på dig!