Dressyrdonnan

Inte bästa bilden men här är nya sadeln
wiiii
och vilken skön sadel sen. Efter att ha ridit Chatte i hans dressyrsadel som gav mig kramp och ont i knäna så var jag lite orolig över hur det skulle vara att rida ett längre pass i min, men det hade jag inte behövt vara. Superskön. Hoppas Mayan också tyckte det.

och luvan som är lite mer rosa i verkligheten.
Den var dock lite tajt som synes och gled iväg i skogen när öronen var spetsade till max.
Jättepigg och glad dam idag. Jag ska bara lära mig rida i nya sadeln nu också, det var dock mycket mycket lättare att sitta ner i galoppen än i den bomlösa.
 
Stråla har blivit väldigt stickelhårig
 
 
 
Å jag har hunnit måla transporten ett varv idag.
1 kommentar
Ida

Mayan vrukar ju vara bra på tala om vad hon tycker. Lycka till! jag är avis!