Borta bäst?

Det brukar ju heta borta bra men hemma bäst, fast det vette fan alltså. kanske för att jag inte har nått hem direkt. Visst kändes det riktigt skönt att få träffa hästarna igen, jag blev riktigt pirrig när jag närmade mig, mina fina, och Lilleman förstås. Men tänk om jag kunde packa med mig alla dom och åka ner igen. Det hade vart nått det.
Satan i gatan vilka bra dagar vi har haft. Vädret hade dessutom inte kunnat vara bättre.
Ja inget hade nog kunnat vara bättre. orken kanske men jag tycker ändå att den har varit riktigt bra faktiskt.
Å så fick jag ju lära känna dessa två fina killar.
 
Nu ska jag kramas med Lilleman och imorgon ska jag ladda upp en massa bilder.
Dessutom ska jag rida mina egna fina, Stråla ska få gå ut hårt med en lektion =P och så ska jag hämta Mayans nya sadel (yey!!) och ta en tur i skogen med henne. Å så sjukgymnasten för mig.
Det blir nog bra det med, även om jag kommer sakna ha sällskap av Therese.
 
1 kommentar
Camilla Danielsson

Kul att få rida igen =)

SV: Men det ligger nått i det för jag håller på att få diskbråk i ländryggen och det är de som förvärras av ridningen. Jag känner faktiskt av att jag får kramp i ryggen när jag rider.. Men det är den första som jag hört sagt det!!

Men mitt svar blev då får du komma på ett sätt att motverka detta för ridning kommer jag inte sluta med ;D!!!