Bär och älgar

Idag har jag varit på älgsafari i brändöskogarna
Plockat lite hallon
Yum yum
Och matat myggen
 
Jo det var kanske inte det smartaste att plocka bär i t-shirt, leggings och foppatofflor... Ser ut så där på hela kroppen..
Orutin.
Fast det var liksom så spännande att jag glömde myggen medans jag plocka.
Ebba tyckte inte att det var lika spännande som jag tyckte
 
 
 
Nu ska jag se på Snow White and the Huntsman, hoppas den är bra och att jag inte stör mig allt för mycket på Kristen Stewart. Kass kass skådis.
 
Väldigt skön ledig dag.
 
 
-----------------------
Mmm, hade kunnat vara en bra film, utan Kristen Stewart. Blä. Ingenstans är hon heller the fairest of them all. Oh no.
Tack och lov för Charlize Theron som den elaka drottningen. Där kan vi ju börja snacka om vacker också.
Och Chris Hemsworth är ju inte heller helt fel.
2 kommentarer
Ida

Det är bra att du tänker på myggen åxå! :)

Svar: Ah men visst, nån måste ju vara snäll med dom också
Stjärnstrålar

tiger, ishavet

Ebba är INTE imponerad.

Ugh, kunde ha varnat dig för den filmen, KASS är bara förnamnet. Satt och fnyste högt och ett av dessa extremt få tillfällen kom då jag undrade om jag skulle orka se den färdigt alls.
Ja! KS suger som skådis, hon har tyvärr utstrålning och karisma som en gammal tub med dålig handkräm.