Znark

Så satans trött idag. Började dagen med att ta en promenad med Ebba men det var som att gå i sirap, benen ville bara vika sig och om jag hade blinkat lite för långsamt hade jag somnat gåendes.
Såsade på i 45 minuter och gick sen till stallet och fixade. Tjejjerna har varit igen och Stråla var helt fin i benet så vi tog en liten ridtur.
Det är så härligt att vägarna börjat tina fram.
Efter lite instruktioner så skötte sig fuxarna fint. Stråla var iofs trevlig hela turen men jagade upp sig lite över en häst som sprang och gnäggade i sin hage.
Leffe var jättefin idag. Duktig gubbe.
 
Sen tog tjejjerna in och borstade ponnyer och gick på promenad med dom och jag gick hem.
 
Om nån vill göra bananpannkaka så tar man och mosar en banan och vispar i 2 ägg plus lite salt. Steker på låg värme tills den blivit fast och gyllene.
Väldans enkelt. En del påstår att det smakar precis som vanlig pannkaka, det gör det INTE. Men helt okej med kvarg och hallon till. Fast man kan ju ha vilka tillbehör man vill förstås. Sen finns det ganska många varianter också,
 
Det verkar dra ihop sig till oväder, som utlovat, antagligen det jag känner av. Tur jag har en massa bra att se på och B&J i frysen. Nu ska jag se smartare än en femteklassare vilket jag faktiskt tycker är ganska kul underhållnings tv.
0 kommentarer