WTF?

Hade en väldigt sjuk dröm inatt.
Jag var på gården där jag bodde förut och gick in i huset där gårdens nuvarande innevånare bor, bäddade på soffan och la mig och sov...
När jag vaknade så började jag plugga in datorn och skulle blogga lite när jag hör att gårds folket kommer, på skoter fast det var sommar, så får jag panik och kommer på: men vad fan gör jag! Packar mina saker i en ryggsäck som inte går att stänga och hoppas jag får med mig allt. På väg ut genom dörren blir det uppenbart att jag hade inte bara hunden med mig utan även båda katterna. Så med katterna och datorn under armarna plus en filt som jag skulle ha med mig och en överfull ryggsäck på ryggen går jag iväg till mitt fordon som är en cykel...
Jag hade iaf cykelkorgen på.
 
Det kanske är det som är lösningen, cykla runt och tjuvsova hos folk som inte är hemma...
1 kommentar
Johanna

Haha vilken bra idé!
Det var ju på gång i höstas med ridbanan men då kom regenet så det gick inte att fixa underlaget.

Nu vet jag inte alls hur det blir, vi har varit på möte med BIF och eventuellt ska det bildas en ridsportssektion under dom.