PMS kärring

I nästa liv ska jag enbart ha rakade halvblodshästar. På stall. Med dubbla halstäcken. E
ller vänta nu... i nästa liv ska jag vara klok och inte ha några hästar alls.
 
Idag har jag dessutom en riktigt dålig dag, det har varit rätt okej ett tag (rent psykiskt, kroppen har varit åt helvete) men idag skulle jag bara vilja dra täcket över huvudet och gömma mig från världen eller åka bort. Nånstans...
Dessutom så är jag så satans grinig och skitsur på allt så jag antar att mensen är på gång. Det är ju helt sjukt att det ska påverka så jäkla mycket. Jag kanske borde prova lite munkpeppar jag också. Jävla PMS kärring.
 
Har beställt munkpeppar åt Stråla plus att jag läste att nypon skulle vara väldigt bra för leder så det ska gamlingarna plus jag själv få och så pepparmint till Mayan och Stråla plus djävulsklo åt Leif. Nu ska vi exprimetera lite. Ja Leffe har ju ätit djävulsklo till och från i flera år på ETns inrådan.
Stråla är fortfaranade svullen men nu är hon svullen i hela benet istället. Kylt och promenerat plus haft på magneterna.
Mayan har jag kört en sväng. Ganska loj dam idag, ja för att vara Mayan alltså.
 
 
2 kommentarer
Ann

Har hört att nypon ska vara kanon! Skulle vilja testa munkpeppar på tjej-Honey, hon kan vara så himla superstoig ibland ;)

Svar: Det var superbilligt med munkpeppar. Kolla om det kan vara nått.har en vän som fått bra hjälp på sin hingstiga valack också.
Stjärnstrålar

linnea

Hellre lurviga glada hästar, än kortklippta ledsna hästar som mest står inne :)
Men när pälsen släpper är det lagom kul!