Myssommar

Är på jobbet å får intensiva flashbacks från förra sommaren. Underbart, snart är det sommar igen och jag hoppas att jag får jobba lika galet mycket som förra sommaren, å mysigt ska vi ha det och hitta på roliga saker. Imorgon kommer Maria och jag tror att hon ska få titta på Mayan först och så Stråla nästa vecka, då har det gått en månad sen hon fick sista behandlingen av Anna. Å så kommer hovslagaren på fredag och fixar fötter. Hoppas vi kan få ordning på det här nu så mina kära flickor får må bra, så jag kan slippa oroa mig och så är jag så JÄVLA ridsugen.
3 kommentarer
tiger, ishavet

Galet med hästen, crazy med demom-videon, hoppas att hästarna är okej, kul med jobb, ingen kommentar om smurfarna, Kalix är en håla helt utan charm och känns som att stället lider av en extrem jantelag (alltså, vem vill bo där, helt seriöst?), fast vad vet jag. *andas*

Marie

Ja nu måste ni väl snart få vara hela och friska hela och bara njuta av allt det roliga man har framför sig nu dessa månader. Jag blir som ett barn på nytt av slafsiga grusvägar och vill mest bara busgaloppera och röja vattenpölar;)

Dunder&Jag

Mm, det där med arbetsförmedlingar... känns ofta som pengarna rinner ut i otaliga projekt som knappast ger något istället för att skapa mer jobb. Att flyttas från arbetslös till Deltagande i JOB:en eller liknande det är ju bara för att den politiska statistiken ska se bra ut!

Svar: ja men verkligen. Gah!
Stjärnstrålar