Inte missa

Roar mig med att titta på Betners Ingenting är heligt och han är ju bara för jävla bra.
Så ser jag att han minsann ska komma till Luleå också. Whoop whoop. Visseligen först den 14:e december men det får fan INTE missas.
 
Nu hittade jag inte just det klippet jag ville visa, om våldtäkter. Men ids man kan man se hela på youtube.
 
Imorgon ska jag dra Mayan till ridhuset för lektion. Ser jag fram emot massor. Sen hade jag tänkt klättra upp på Stråla igen, försöka andas och ta en tur i skogen. Oj oj...
 
1 kommentar
Camilla Danielsson

Kul med lektion =D Ser fram emot när jag oxå kommer igång med dte igen =)..

SV: ja vet inte vad hon gör riktigt, fick syn på något och tyckte den ställningen passade =S.. Vad tråkigt med jobb och att det inte finns så mkt hjälp, men så är det lite överallt tyvärr