Hoppsan igen

Jag skulle bara ta en liten tupplur och vaknade 4 timmar senare. Fyra timmar!! Ja ja, då är jag ju ordentligt sovd iaf.
Dagen började med att Ebba försvann medans jag gav hästarna frukost, hon gör ju så med jämna mellanrum, inte ofta men det händer och jag blir alltid vansinnigt rädd och orolig.
Dessutom hade jag en massagetid att passa så efter ca 30 minuters sökande och ropandes så kommer hon promenerades längs vägen (där jag flera gånger farit fram å tillbaka). Jäkla hund!
Sen till massagen men det gick bra ändå.
 
Ska snart ta en promenad till stallet och kanske lite extra lång så jag och Ebba får röra oss lite.
Det blev mycket riktigt en liten sväng med hästarna igår, jag var dock lite grinig och hästarna var stökiga och tramsiga, det var lite allmänt rörigt av någon anledning så det var inte så harmoniskt, men nu så får dom vila med idag gott samvete iaf.
 
Pissigt regn väder igen med inslag av snö. Blöh!
0 kommentarer