En baggis

Det har varit en hel del dagar nu när det har blivit lite för mycket och dessutom för lite sömn, men igår fick jag äntligen en slö kväll och i morse sovmorgon och jag har dessutom sovit bra inatt. Underbart.
Nu tänker jag inte heller göra många knop på några timmar då den nyblivna dressyrnörden ska titta på världskupfinalen i kür och alla dessa vackra fantastiska hästar.
Sur att jag missade grand prix och all uppståndelsen med blommorna. Ha ha, herregud, det hade varit intressant.
Hoppas jag slipper förfasa mig allt för mycket över hackande sporrar, dreglande munnar och dragandes i stång.
Jag har dessutom slagit på tv:n åt Stråla så att hon får se vad vi ska göra nästa år. Herregud, piaff, passage och galoppombyten borde ju vara en baggis för en häst som gör levad, caprifol och blå viol.
0 kommentarer