Vi fryser

Ebba fick besök av Tita idag och blev överlycklig
 
Toktant!
 
Ser nästan ut som att det var bra väder på bilderna men det regnade minsann medans solen sken och solen sken inte länge.
Nej jag är inte förtjust i hösten. Inte alls... Nu börjar jag få lite värre ont i kroppen igen. Kylan gör dessutom att lederna bråkar som bara tusan.
Å så är jag mest bara trött och slö och godissugen =(
 
En del hästmys orkar jag med såklart:
 
Kliar Leffe och han tuggar i luften =)
 
Det är så skönt att kunna köra. Speciellt nu när Stråla är lite sådär skvättig och jag inte är på topphumör. Så det gjorde vi idag.
 
Igår gick jag Ebba och Mayan ner till vattnet och begrundade livet
 
 
Sen åkte täcken på hela gänget (utom Skorpan som har isbjörnspäls) iskallt regn är inte trevligt för någon pålle men allra värst för gamlingarna.
Och Holly som huttar och ser ut som en stel boll fast det inte regnar(?) skumt...
Behöver jag säja att jag önskar oss till ligghall och stall?
Leffe med näsan full i mat igen =P
1 kommentar
Johanna

Ebba är så söt.