Sicket flyt!


Blöt Mayan efter ridtur i regnet.
Hon har börjat stå med tungen lite så där utanför väldigt ofta nu på gammla dar. Jag tycker att hon är hemskt söt.
 

Äntligen har vi kunnat vara ute med flakvagnen. Det blev dock bara en kort tur för jag vill inte ge Strålan träningsvärk inför helgen.
Men nästa vecka, då jeklar ska hon få jobba.
 
Jag hade världens flyt idag, vi hade varit på kvantum så skulle jag försöka knöka in Edwin i bilen och bilen brevid stod väldigt nära och det är inte lätt att få in en unge i en bilbarnstol när man inte riktigt har vanan inne ska jag säja, så jag var smart och la börsen på biltaket. Sen åkte vi till persiennfabriken i lulsundet och se, börsen låg kvar!! Ja men fy fan vilken jäkla tur! Man ska ha det också nån gång emellanåt.
 
Utförsäljning på Häst och fritid så där har jag köpt en del både nödiga och onödiga prylar.
Tur det mesta var taget redan annars hade det blivit fasligt dyrt alltså. Det där med att köpa hästgrejjer...
3 kommentarer
Marie

Kul med hönsfrågor! Ska försöka klämmain alla svar i ett inlägg så småningom:) Söta Mayan;)

Tiger vid Ishavets Port

Inköp bra, flyt i ridning- bra, boende & hästhemmet bra, psyko ponny mindre bra (men blir förhoppningsvis bra, om hon inte har nedatt syn/hörsel/känsel som skulle förklara hennes lite märkliga beteende?) och darios och tyras bra. Alltid spänd då jag går in för att läsa var dag, jätteglad hon uppdaterar så ofta. :)
Puss och kram!

Linda

Puss och kram till dig med kära Tiger =D
Det mesta är bra ja och jag tror nog ändå fortfarande att ponny också blir bra såsmåning om.