Inte speciellt PK

Det är väl inte så jävla PK att tycka att livet är orättvist. Speciellt inte som man bor i ett i-land och ändå har det rätt bra.
Men jag tycker det ändå och sörjer nånting som hade kunnat bli så jävla bra.
 
Nåväl.
 
Idag har jag kämpat med att få bort den andra bakskon på Stråla. Hovslagare är verkligen ett yrke som jag inte skulle vilja ha och är vansinnigt tacksam över att det ändå finns de som vill och orkar.
Jag är helt kaputt efter att ha dragit bort EN sko på EN häst (som iofs inte är så jävla skötsam utan står och rycker och tynger och har sig) kan aldrig tänka mig att sko flera hästar per dag...
Fick bort den till slut i alla fall så vi kunde ge oss ut och tralla på i skogen.
Imorgon hoppas jag kunna få rida en sväng.
 
Nu vill jag flytta, nu är jag less på att vänta.
 
6 kommentarer
Ida

Jag vill åxå flytta!!!!!! Less på vänta!

Ida

Å ännu en kram till du!!

Johanna

Vad är det du väntar på?

Ida

Å vad betyder PK?

Linda

Ida Politiskt Korrekt.
Kram på dig å

Marie

Nej fy, min pappa är gammal hovslagare(bland annat) och kunde sko en hel ridskola på en dag. Hur pallade gubben?? Hur som helst, lite hönsfrågor besvarade nu:)