Tråkdag

Jag tror att Lilleman och Kitty har ett förhållande
 
 
 
Fy vilken tråkig dag det är annars. Det började med snö men sen har det regnat typ från höger till vänster.
Å ag som var så jäkla ridsugen. Å sugen på att köra Leffe en liten sväng till.
Men jag tror inte att dom skulle förlåta mig på ett bra tag om jag drog ut dom i detta elände, speciellt inte Mayan.
Ah! Om jag iallafall haft bilen och kunnat åka nånstans.
Fan vad knäpp jag är. Senast i förrgår önskade jag mig en slödag att göra absolut ingenting, och när den kommer då blir jag bara stressad och rastlös.
På ett tag ska jag traska iväg dit och dra in dom i stallet så jag kan sova gott i natt. Fick rapport om att Leffe frös. Då är det inte lungt i själen.
Barnvakta Edwin lite senare ska också göras, då kanske rastlösheten försvinner och det blir skönt att komma hem til lugnet igen =P
0 kommentarer